Subject: Kalda tn 7a kinnistul asuva laohoone laiendamiseks projekteerimistingimuste eelnõu
From: Alice Laanemägi <[email-masked]>
To: <Undisclosed recipients:>
Date: Thu, 6 Mar 2025 15:41:13 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Nõmme Linnaosa Valitsus avalikustab Kalda tn 7a kinnistul asuva laohoone
laiendamiseks projekteerimistingimuste eelnõu koos illustreeriva
materjaliga (hoone eskiis).

Nõmme linnaosa üldplaneeringu kohaselt asub Kalda tn 7a kinnistu
ettevõtlusala kõrvalfunktsiooniga väikeelamute alal, kuhu võib kavandada
väikeelamuid (kuni kuus korterit) ning kaubandus-, äri-, teenindus- ja
toitlustusasutusi, büroohooneid, vaba aja veetmise võimalusi pakkuvaid
ettevõtteid ning keskkonda mittehäirivat tootmist ja laohooneid.

Projekteerimistingimuste eesmärk on määrata tingimused Kalda tn 7a
kinnistul laohoone laiendamiseks üle 33% esialgsest mahust.

Hoone laiendus võib olla 14 m kaugusel Kalda tänava poolsest kinnistu
piirist ja 92 m kaugusel Tihniku tänav T2 poolsest kinnistu piirist ning
paikneda Kalda tn 7 kinnistu piiril.

Arvestades piirkonna hoonestust ja linnaosa üldplaneeringut võib Kalda tn
7a kinnistul, mille suurus on 9177 m², olla suurimaks hoonete aluseks
pinnaks kuni 4430 m².

Kohaliku omavalitsuse üksus võib planeerimisseaduse § 125 lõike 5 alusel
lubada detailplaneeringu koostamise kohustuse korral detailplaneeringut
koostamata püstitada või laiendada projekteerimistingimuste alusel
olemasoleva hoonestuse vahele jäävale kinnisasjale ühe hoone ja seda
teenindavad rajatised, kui:

1.	ehitis sobitub mahuliselt ja otstarbelt piirkonna väljakujunenud
keskkonda, arvestades sealhulgas piirkonna hoonestuslaadi;
2.	üldplaneeringus on määratud vastava ala üldised kasutus- ja
ehitustingimused, sealhulgas projekteerimistingimuste aluseks olevad
tingimused, ning ehitise püstitamine või laiendamine ei ole vastuolus ka
üldplaneeringus määratud muude tingimustega.

Projekteerimistingimuste eelnõu ja selle lisamaterjalide avalik väljapanek
toimub 17. märtsist kuni 31. märtsini 2025 Nõmme Linnaosa Valitsuse
ruumides, Valdeku tn 13, I korruse fuajees, küsida infoletist.

Projekteerimistingimuste taotlusega nr 2411002/09321 ning Tallinna
Linnaplaneerimise Ameti koostatud projekteerimistingimuste eelnõuga on
võimalik tutvuda Tallinna projekteerimistingimuste ja ehitusprojektide
registris veebiaadressil:

http://ehitus.tallinn.ee/tpr/Start.aspx?PageName=Menetlus
<http://ehitus.tallinn.ee/tpr/Start.aspx?PageName=Menetlus&MLiik=PT&MID=17
2301> &MLiik=PT&MID=172301

menetluse nr PT250320 või Kalda tn 7a aadressi alt.

1.	Huvitatud isikul ja isikul, kelle õigusi võib avatud menetluse
korras antav õigusakt puudutada, on õigus esitada menetlust läbiviivale
haldusorganile eelnõu või taotluse kohta ettepanekuid ja vastuväiteid.
Ettepanekute ja vastuväidete esitamise tähtajaks on avaliku väljapaneku
lõppemise kuupäev.
2.	Juhul, kui eelnevas punktis nimetatud tähtaja jooksul ettepanekuid
või vastuväiteid ei esitata, soovib haldusorgan asja arutada ilma avalikku
istungit läbi viimata.

Menetlusosaline loetakse asja arutamisest avalikul istungil loobunuks, kui
haldusorgan on väljapaneku alguses või menetlusest teatamisel teinud
ettepaneku asja arutamiseks ilma avalikku istungit läbi viimata ja
menetlusosaline ei ole ettepanekute ja vastuväidete esitamise tähtajaks
esitanud selle suhtes vastuväiteid (alus haldusmenetluse seaduse § 50
lõige 3).

Info tel 645 7300. Ettepanekud ja vastuväited palume esitada e-posti
aadressil: [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega,

Alice Laanemägi

Nõmme arhitekt

Volitatud arhitekt 7

Linnamajanduse osakond

Tel +372 6457300